Профил - Потребителски акаунт (booll.com)

Регистрацията и упълномощаването са необходими за запазване на данните от вашите поръчки и настройки на акаунта. След регистрацията можете да влезете в акаунта си от всяко устройство и също така да получите пълен достъп до контролния панел на акаунта.
Ако сте забравили паролата си, използвайте формуляра (Възстановяване на парола). Въведете своя имейл адрес и щракнете върху възстановяване на парола, след което ще ви бъде изпратено съобщение на посочения от вас имейл адрес, с връзка към страницата за възстановяване на паролата, следвайте връзката и въведете нова парола за вашия акаунт, след което щракнете върху ; Възстановяване & quot; бутон. Ако това не е проблемът,
е пазар (онлайн магазин) на стоки от цял ​​свят, където можете да купувате, както и да продавате своите продукти. Чрез (Контролен панел) можете да променяте настройките на акаунта си, да проследявате поръчките си и да създавате свой собствен магазин на - и да управлявате друго съдържание на акаунта си и т.н.
Правилното попълване на данните в профила ви ще ви позволи да преминете през модерация на вашите действия по-просто. Например добавяне на продукт или поръчване на продукт, анулиране на поръчка и т.н.

Booll.com - не позволява на потребителите да изтриват акаунти сами, тъй като важни данни за други потребители могат да бъдат свързани с тях. Например поръчки, неплатени средства на продавачи и т.н.

В случай че потребител подаде заявка за изтриване, модераторът има право да провери напълно състоянието на вашия акаунт по време на изпращане на заявлението за изтриване на вашия акаунт

За да изпратите заявка за изтриване на акаунт, отидете на & quot; Настройки на акаунта & quot; и в & quot; Искане за изтриване на акаунт & quot; раздел, въведете вашата парола във формуляра и щракнете върху бутона за изпращане на заявка за изтриване

Моля, обърнете внимание, че след изтриване на профила, цялата информация, свързана с него, също ще бъде изтрита и няма да е възможно да възстановите акаунта.

Преупълномощаването със същите данни ще създаде нов, празен профил.

В горния десен ъгъл кликнете върху аватара и след това щракнете върху & quot; Изход & quot ;.

Покупки и пазаруване

За да платите за своите продукти на - , можете да използвате кредитни карти, Mastercard, Discover, American Express и Visa. Можете също да използвате платежната система Paypal или да платите стоки от портфейла на текущата си сметка.

За да платите за стоки, отворете страницата с описание на продукт, който искате да закупите, и кликнете "Купете сега ". На страницата за плащане маркирайте стоките, които искате да платите, изберете метода на плащане в страничната лента и кликнете върху & quot; Плащане на поръчка & quot; бутон

Моля, обърнете внимание, че трябва да предоставите адреса си за доставка, за да направите поръчка. Въведете пълния адрес за доставка (включително пощенски код и номер на апартамент), лични данни, телефонен номер, вашия имейл адрес.

Можете да отмените поръчка, която сте направили в магазина , ако тя все още е в очакване.

  1. Отворете историята на поръчките си от -
  2. Потърсете в списъка си с поръчки и намерете този, който искате да отмените.
  3. Проверете състоянието на поръчката, за да се уверите, че е в очакване.
  4. Изберете Подробности за поръчката.
  5. Ако не виждате & quot; Анулиране на поръчка & quot; бутон, това означава, че вашата поръчка е подготвена за изпращане или изпратена и не може да бъде отменена

Очакваните срокове за доставка за всеки продукт са посочени в картата с подробности за поръчката и зависят от транспортната компания, с която продавачът работи.

Средно поръчките идват от 7 до 40 дни.

Моля, обърнете внимание, че времето за доставка се изчислява от момента на изпращане на поръчката.

Ако стоките не са пристигнали (максималният срок за доставка на нашата услуга е 90 дни), препоръчваме да се свържете с център за поддръжка на клиенти

  1. Отворете историята на поръчките си от -
  2. Потърсете в списъка си с поръчки и намерете този, който искате да проследите.
  3. Изберете Подробности за поръчката.
  4. Намерете идентификатора на тръгване (номер на пистата)
  5. И използвайте онлайн услугите за проследяване на пощата. Например: 1track, Parcels.com
Според пощенските правила за идентификация и доставка на колет е необходимо името на колета да съвпада с името в документа, представен от получателя. Ако въведете грешно име, колетът не може да бъде получен.
Парите след анулиране на поръчката се връщат в рамките на няколко дни. Понякога процесът може да отнеме повече време, максималният период на връщане е до 30 дни. Скоростта на кредитиране зависи от банката, която сте използвали, когато сте направили поръчката си.

Парите след анулиране на поръчката се връщат в рамките на няколко дни. Понякога процесът може да отнеме повече време, максималният период на връщане е до 30 дни. Скоростта на кредитиране зависи от банката, която сте използвали, когато сте направили поръчката си.

Защо толкова дълго?

Свикнали сме с факта, че плащанията с карти са моментални, но това не винаги е така. Когато купувате стоки в магазин с помощта на кредитна карта, банката незабавно блокира сумата на покупката във вашата сметка и изпраща SMS известие за дебитиране, но всъщност парите се прехвърлят на продавача за няколко часа или дори дни.

Следователно обратният процес на връщане на пари на клиента също отнема известно време.

Понякога продавачите грешат и изпращат стоки с грешен цвят или с различен размер или с напълно различна категория стоки. Ако това се случи с вашата поръчка, свържете се с центъра за поддръжка на ! Ние ще разгледаме вашето заявление и ще вземем решение за частично или пълно възстановяване.
Ако сте получили дефектни стоки (скъсани, счупени, счупени) или не са в съответствие с описанието, свържете се с центъра за поддръжка на ! Ние ще разгледаме вашата кандидатура и ще вземем решение за частично или пълно възстановяване.
Цената може да варира в зависимост от избраните характеристики на продукта. Напр. Цвят, Размер ...

Съставът на поръчката не може да бъде променен след плащане, но това може да стане преди да направите поръчката си

  1. Отидете на страницата на вашата кошница: ()
  2. Намерете в кошницата продукта, за който искате да промените поръчката
  3. Отидете на страницата с описание на продукта, като кликнете върху името му
  4. След това изберете опциите, които искате да поръчате.

Оценки и рецензии

The ability to write a review appears only after payment

  1. Отворете страницата на продукта
  2. Превъртете надолу до (Отзиви за продукти)
  3. Click on the dropdown menu and select "Leave a review"
  4. Оценете поръчката, напишете рецензия и качете снимка, след което кликнете върху & quot; Изпращане & quot ;.
Оставете своите отзиви за даден продукт, могат само тези, които са поръчали конкретен продукт

Всичко за -

- е удобна услуга за търсене на различни стоки за покупка, без да напускате дома си, а също така удобна платформа за продажба на вашите стоки.

Услугата прави процеса на покупка или продажба на своите потребители лесен, бърз и приятен!

За повече информация прочетете тази статия. За нас

Преди да започнете да продавате на , моля, прочетете внимателно условията за продажба на тази страница